Blogglistenhits

Medisinball-sirkel på bolla i dag.  

Hvilken er størst? :-D

Hvilken er størst? :-D

Den siste uken har jeg virkelig kjent at jeg er 9 mnd på vei. Jeg har følt meg tung og mye mer sliten enn tidligere. Kanskje det er Lillesand-luften som gjør det, eller kanskje det er mitt nye leketøy fra Reebok, for plutselig kom energien tilbake i dag og det kunne jeg ikke la gå fra meg. 

Medball-Madness

Slik gjør du: varm opp i forkant. Gjerne med mobilitetsøvelsenene jeg har lagt ut tidligere. 

Gjør øvelsene 1-9 uten pause, deretter 1 min pause før du gjentar. Dette gjør du 4-5 runder.  

Avslutt med uttøyning.  

Nb: Dersom noe gjør vondt stopper du umiddelbart. Finn en alternativ øvelse eller gå videre til neste. 

 

  1. Knebøy med Alternerende ball-hug og press - 10 reps per øvelse
  2. Hip thrust på ball - 30 reps med 20 sek hold på siste
  3.  Ball-slams - 15-20 reps
  4. Speed Squats - 30 reps
  5. Smal pushup på ball - 15 reps (de som er sterke og ikke gravide legger ballen på bakken)
  6.  Step-Up med ball - 15 reps per side
  7.  Good morning med ball på rygg - 20 reps 
  8.  Bakover kast med ball - 12 per side
  9. Ett-bens markløft med ball-hug  - 12 per ben   
  10.  
Eksplosivt og gøy! 

Eksplosivt og gøy! 

Ønsker alle en herlig dag og god trening!  

Comment