Blogglistenhits

Regntung dag i Lillesand i dag så vi tok barna med til Aquarama i Kristiansand. Barna fikk bade, far fikk jobbe og jeg fikk trene. Her er programmet jeg kjørte:

 

Pinse-Workout

  • 4 supersett x 4 runder  
  • ingen pause mellom supersett, men 30-40 sek pause mellom runder.  
  • Oppvarming 5-10 min først. Jeg gjorde div mobiliseringsøvelser.  
  • Avslutt med stretching. 

 

A1/ Kettlebell Swing - 20 reps x 4 med 24kg kb

A2/ Trx-pullup - 15, 12, 10, 8 (med føttene lengre frem for hvert sett slik at det blir tyngre)  

B1/ Alternerende utfall bakover med doble KB - 15, 12, 10, 8 reps per ben med to 12kg Kb

B2/ En-arms ustabil roing - 20, 15, 12, 10 per arm med 16kg Kb 

C1/ Kb thruster - 20, 15, 15, 12 med 16kg Kb  

C2/ Dobbel Kb brystpress på stor ball - 15, 15, 12, 12 med to 12kg Kb  

D1/ Figure-8 til hold og skulderpress - 15, 12, 10, 10 per side med 16kg Kb  

 

Dette var en økt med masse puls og jeg var i storform. Gøy når energien er på plass! Har akkurat spist en gigantisk softis med masse strø og nå drar hele gjengen på kino. Greit med regnværsdager innimellom også :-) 

 

Strikkdrag er supert for holdningsmusklatur, dessuten er det svin-tungt etterhvert!    

Strikkdrag er supert for holdningsmusklatur, dessuten er det svin-tungt etterhvert!  

 

Dersom du er i nærheten i sommer og solen uteblir så ta gjerne turen: 

Http://m.aquarama.no

Så digg når det er gjort!  

Så digg når det er gjort!  

Fortsatt god pinse og god trening!  

Comment